Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 295/35 R19

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

295/35 R19
100 (800 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
FP N0
nyári személyautó
D
A
72
110 383 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

295/35 R19
104 (900 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
XL
nyári személyautó
C
A
75
83 990 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 egyéb méretek

MéretÁr 
225/40 R1846 990 Ft-tólVásárlás
225/45 R1856 454 Ft-tólVásárlás
225/55 R1659 883 Ft-tólVásárlás
235/35 R2076 852 Ft-tólVásárlás
235/40 R1852 755 Ft-tólVásárlás
235/40 R1970 805 Ft-tólVásárlás
235/45 R1863 892 Ft-tólVásárlás
235/50 R1865 842 Ft-tólVásárlás
235/55 R1961 374 Ft-tólVásárlás
245/35 R1870 773 Ft-tólVásárlás
245/35 R1986 629 Ft-tólVásárlás
245/40 R2098 546 Ft-tólVásárlás
245/50 R1870 843 Ft-tólVásárlás
255/35 R1865 662 Ft-tólVásárlás
255/40 R2081 584 Ft-tólVásárlás
265/35 R2096 896 Ft-tólVásárlás
265/40 R1869 869 Ft-tólVásárlás
265/40 R1990 076 Ft-tólVásárlás
265/45 R1882 057 Ft-tólVásárlás
265/50 R1975 851 Ft-tólVásárlás
275/35 R2069 990 Ft-tólVásárlás
285/35 R1997 227 Ft-tólVásárlás

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

Az Eagle F1 Asymmetric 2 a Goodyear legújabb abroncsa, amit kifejezetten a nagy teljesítményű autók igényeire fejlesztettek ki. Az Asymetric 2 az F1-GSD3-at és az F1 Asymmetric-et váltja le. Az abroncs fontosabb jellemzői:

ActiveBraking technológia: A blokkok fokozott torizós merevsége és keresztirányú szövetbetétes karkasz segítségével fékezéskor az abroncs nagyobb felületen érintkezik az útfelülettel így rövidül a fékút nedves és száraz úton egyaránt. FuelSaving technológia: Aerodinamikus oldalfal kialakítás és új "nagy felületű" kvarcanyag a futókeverékben, melynek segítségével kimutathatóan csökken az üzemanyag felhasználás. Sima, csendes futás: Optimalizált blokkfelépítés és sorrend.

Elismerések, teszteredmények:

A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 abroncsa a legmagasabb, „különösen ajánlott” értékelést kapta a német Autozeitung újságtól. A teszt fontosabb megállapításai: "A tesztelt abroncsok közül a legrövidebb fékútat biztosítja, precíz irányíthatóság és alacsony gördülési ellenállás jellemzik. Az új Goodyear abroncs az autógyárak körében is népszerű. A Porsche Boxtert és Caymant, az Audi A8-at és az új Mercedes CLS-et is Eagle F1 Asymetric-kel szerelik gyárilag.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 teszt

2015201420132012Átlag: 100%; Tesztek száma: 4

További nyári gumi tesztek

További Goodyear nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Goodyear információk

Goodyear A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.

A Goodyear kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.

A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.

A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.

Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.

A Goodyear története

A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.

Versenysport

Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.

Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.

Garancia

A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×